• Gratis verzending in NL/BE Bij orders boven de € 150
  • Snelle levering, verpakt met veel Liefde
  • Niet goed? Geld terug! 14 dagen retourrecht

4.8Out of 132 Reviews

    Over ons


    Veelgestelde vragen

    1.1 Hoe plaats ik een bestelling?

    Als je de producten hebt gevonden plaats deze dan in de winkelwagen. Hiervoor klik je op de knop “Voeg toe aan Winkelwagen”. Dit staat bij elk product apart vermeld. Als je een product aan de winkelwagen hebt toegevoegd en je wilt nog verder winkelen, ga dan terug naar het productoverzicht en klik op de link “verder winkelen”, onderaan de pagina van de winkelwagen. Als je klaar bent met winkelen controleer dan altijd de inhoud van de winkelwagen en ga dan verder met het bestelproces.

    1.2 Ik kan geen bestelling plaatsen.

    Stuur ons een mail met een gedetailleerde omschrijving van het probleem naar [email protected]. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op. 

    1.3 Is bestellen via www.lieffeling.nl veilig?

    Ja dat is zeker veilig. Wij werken alleen samen met betrouwbare partners. Betalen kan veilig via iDEAL, Mister Cash of door bankoverschrijving. Wij verwerken de bestellingen in eigen beheer. Voor het verzenden van de bestellingen, werken wij alleen samen met betrouwbare partners als PostNL. Mocht er uiteindelijk iets mis gaan dan lossen we dat meteen op! Wij doen er alles aan om van jou een tevreden klant te maken!

    1.4 Is betalen via www.lieffeling.nl veilig?

    Absoluut! De website van Lieffeling is voorzien van een beveiligde SSL verbinding die ervoor zorgt dat alle privacygevoelige informatie versleuteld wordt verzonden.

    1.5 Wat is Afterpay?

    Voor veelgestelde vragen over AfterPay kan je op de volgende link klikken: FAQ AfterPay

    1.6 Hoelang duurt het voor mijn bestelling geleverd wordt?

    Bij Lieffeling zal doen wij ons uiterste best de producten die op voorraad zijn binnen 1-3 werkdagen aan jou te verzenden. Wij doen dit met grootse zorg. Indien er producten op bestelling geleverd worden of als er afwijkende levertijden zijn, staat dit in de productomschrijving vermeld. Indien je producten met een langere levertijd besteld en producten die op voorraad zijn, zal de bestelling in één keer worden verzonden als de levering compleet is.

    1.7 Ik ben vergeten een kortingscode van een actie die loopt in te voeren, kan ik die achteraf nog laten verrekenen?

    Nee. Het is helaas niet mogelijk om deze korting achteraf nog te laten verrekenen. De korting kan alleen tijdens het bestelproces worden verrekend door de kortingscode in te voeren! Na betaling kan de korting -om administratieve redenen- niet meer worden toegepast.

    1.8 Ik wil bestellen maar het betreffende product is niet voorradig?

    Wij kunnen uiteraard een gewenst product voor jou bestellen, dit is per leverancier afhankelijk wat de levertijd is. Wil jij weten wat de  besteltermijn is voor een bepaald product, neem contact met ons op. Dit kan per e-mail en telefoon. Wij helpen je graag verder en doen onze uiterste best om de betreffende producten zo snel mogelijk weer op voorraad te hebben.

    1.9 Kan ik ook andere producten bestellen van jullie merken?

    De meeste artikelen kunnen wij bestellen en leveren, bel of mail ons gerust over de levertijd en prijs van een bepaald artikel. Bijna alles is mogelijk.

    1.10 Waarom zit er op bepaalde producten een langere levertijd?

    Bij lieffeling willen wij graag onderscheid maken in onze producten. Onze producten komen veelal uit Denemarken, Spanje, Frankrijk, Engeland, Zweden. Hierdoor kan het zijn dan sommige artikelen een langere levertijd hebben. Met soms een beetje geduld heb je dan ook prachtige producten in huis.

    1.11 Wat is Drop-Shipping?

    Sommige Items worden met Drop-Shipping geleverd. Dit betekent dat de leverancier de producten op het door jou opgegeven adres zal uitleveren. Hierdoor kan de levertijd een paar dagen langer duren. Bij het artikel word aangegeven of dit middels drop-shipping geleverd gaat worden.

    1.12 Wat is een pre-order?

    Wanneer een artikel niet voorradig is willen wij deze artikelen zo snel mogelijk weer aanvullen. Wij zullen bij een pre-order een verwachte leverdatum ingeven zodat je weet wanneer jij je product ongeveer kunt verwachten. Dit product kun je plaatsen in je winkelwagen en afrekenen. Indien jij meerdere producten besteld en ook een pre-order voor een bepaald product hebt geplaatst dan zenden wij de bestelling zodra deze compleet is. Gelieve daar rekening mee te houden.

    1.13 Moet ik een pre-order van tevoren betalen?

    Wij bieden een achteraf betaalmogelijkheid via AfterPay. Je kan ook je betaling vooraf overmaken middels de andere betaalmogelijkheden. Zodra het product binnen is zullen wij dit naar jou verzenden

    1.14 Kan ik een artikel retourneren?

    Ja dat kan zeker. Bij Lieffeling willen we graag tevreden klanten. Het kan zo zijn dat het product niet helemaal is wat je zoekt, en/of wil je het product misschien ruilen voor een ander product. Bij Lieffeling kan dat tot 14 dagen na ontvangst.
    De producten dienen wel in originele verpakking en onbeschadigd te worden geretourneerd. Je dient het herroepingsformulier ingevuld mee te zenden met de retourzending.

    Download hier het Herroepingsformulier

    1.15 Hoe kan ik een product retourneren?

    Het is mogelijk om binnen 14 dagen na ontvangst het betreffende product te retourneren. Stuur hiervoor een email naar [email protected] om ons te informeren over de retourzending. Vermeld duidelijk je naam en adres op de retourzending en je dient het herroepingsformulier ingevuld mee te zenden met de retourzending.

    1.16 Zijn er nog voorwaarden verbonden aan het retourneren?

    Wij vragen het product onbeschadigd en in de originele verpakking te retourneren. De verzendkosten komen voor rekening van de klant. Uitgezonderd maatwerk (behang en producten op bestelling gemaakt)

    1.17 Wanneer ontvang ik het aankoopbedrag retour?

    In geval van een herroeping ontvangt je je betaling zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen nadat je hebt aangegeven gebruik te willen maken van het herroepingsrecht, terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee je betaald hebt, tenzij je een andere methode met ons afspreekt

    1.18 Wat is uitgesloten in het herroepingrecht?

    Het herroepingsrecht is uitgesloten voor:

    Producten die naar uw specificatie gemaakt zijn, zoals maatwerk, behang op bestelling, en bestelde producten.

    1.19 Ik heb een verkeerd of beschadigd product ontvangen.

    Wij controleren de producten en de order altijd nauwkeuring voordat deze worden verzonden. Mocht je toch een verkeer of beschadigd product ontvangen lossen wij dit uiteraard snel op. Meld dit zo snel mogelijk (binnen 3 dagen) na ontvangst van het product per e-mail aan [email protected] Wij zullen uiteraard het probleem samen met jou zo snel en goed mogelijk oplossen. 

    1.20 Cadeauservice

    Lieffeling pakt je cadeaus met grootste zorg voor je in. Deze service bieden wij kosteloos. Per artikel kun jij aangeven of het wel of geen cadeau is. Bij het afronden van je bestelling kun jij aangeven voor welke gelegenheid je cadeau is, zodat wij het passend kunnen inpakken.

    1.21 Ik heb een klacht over mijn product(en)

    Tevredenheid en service staat bij Lieffeling voorop. Ben jij niet tevreden neem contact met ons op per telefoon of per e-mail. Wij kijken dan samen met jou naar een passende oplossing. 

    1.22 Vragen of opmerkingen?

    Heb jij vragen of opmerkingen over onze service en/of producten? Laat dit aan ons weten. Wij stellen hoge eisen aan onze service. 

    Laat een reactie achter

    * Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

    * Verplichte velden

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »